.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه پذیری علی لاریجانی

علی لاریجانی به توصیه اصولگرایان مبنی بر انصراف از کاندیداتوی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان عمل و اعلام کرد که بهتر است تا فرد دیگری رئیس این فراکسیون شود.
علی لاریجانی به توصیه اصولگرایان مبنی بر انصراف از کاندیداتوی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان عمل و اعلام کرد که بهتر است تا فرد دیگری رئیس این فراکسیون شود.

به گزارش جهان موضوع انتخاب هیئت رئیسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنان بحث داغ در مجلس است و رایزنیها و لابی ها برای انتخاب این هیئت رئیسه هفت نفره ادامه دارد.
در چند روز گذشته برخی از چهره های شاخص فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون های زیر مجموعه این فراکسیون به لاریجانی توصیه کردند که ریاست فراکسیون اصولگرایان را به فرد دیگری واگذار کند.

ساعتی پیش از زبان نمایندگان مجلس شنیده شد که لاریجانی این توصیه را پذیرفته و اعلام کرده که تصمیم ندارد تا برای ریاست فراکسیون اصولگرایان کاندیدا شود و در همین رابطه از ولی اسماعیلی عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان اعلام حمایت شده است.

در همین راستا امروز دوشنبه 19 مهر برخی از نمایندگان در غیاب علی لاریجانی رئیس این فراکسیون در مجلس جلسه داشته و در این زمینه بحث و رایزنی کردند.

علی لاریجانی از روز جمعه 16 مهر در رأس هيئتي پارلماني به ارمنستان سفر کرد و از روز یکشنبه نیز از ارمنستان به قزاقستان رفت و فردا سه شنبه به تهران باز می گردد.

سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر به خبرنگار جهان گفت: شنیدیم که علی لاریجانی رئیس مجلس و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصمیم ندارد تا کاندیداتوری ریاست فراکسیون اصولگرایان مجلس شود.

وی افزود: به دنبال بحث هایی که نمایندگان قبلا داشتند و تاکید می کردند که رئیس فراکسیون اصولگرایان فردی غیر از رئیس مجلس باشد، دکتر لاریجانی هم آنرا پذیرفت و اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری بهتر است فردی دیگر مسئولیت ریاست فراکسیون را بپذیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای مرکزی فراکسیون به بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس یعنی به آبان ماه موکول شد، افزود: با توجه به اینکه آقای دکترلاریجانی کاندیدا نخواهد شد، رقابت برای رئیس و هیئت رئیسه فراکسیون بسیار جدی خواهد بود چرا که با حضور لاریجانی برخی نمایندگان کاندیدا نمی شدند.

ابطحی گفت: امروز شنیدیم که ولی اسماعیلی نماینده گرمی در مجلس یکی از جدی ترین گزینه ها برای ریاست این فراکسیون مطرح شده است و این موضوع در جلسه ای که امروز در مجلس بوده مورد بحث قرار گرفت.

اسماعیلی سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در مجلس هشتم و عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی است.
شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس44 نفره است

اركان فراكسيون شامل مجمع عمومي، شوراي مركزي، هيئت رئيسه و هيئت داوري است.
شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلسبرا فعالیت در سال سوم انتخاب شدند که حدود 70 درصد اعضای شورا نسبت به سال گذشته تغییر کردند.

این شورا هيئت رئيسه هفت نفره فراكسيون را كه شامل يك رئيس، 2 نائب رئيس، سه دبیر و يك كارپردازد است، انتخاب خواهد. . اسلامی است.
دوره فعاليت شوراي مركزي یک ساله است.

قرار بود که هیئت رئیسه شورای مرکزی فراکسیون دیروز یکشنبه انتخاب شود که به دلیل سفر لاریجانی به تعویق افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.74 seconds.